Wednesday, September 7, 2022

Smart smiley student graduate

 Mini collection of 5 emojis. Five smart and furry friends. Bright and cheerful like pocket suns!

Three smiley are wearing a bachelor's cap, two smiles are resting.

There are differences in size and texture.

Fully fur smiley face - students have size 7 cm and 8 cm.

One toy from combined materials with a smooth face.


Two cute suns: furry and with a smooth face.

The video will showcase the collection in the best way.


Welcome to my store on Pinkoi.com! 

https://en.pinkoi.com/store/pillowsrollanda?tag=tiny%20smiley&i18n_tag=tiny%20smiley


聰明的笑臉研究生

5 個表情符號的迷你集合。畢業小禮物。五個聰明而毛茸茸的朋友。 像口袋裡的太陽一樣明亮開朗! 三個笑臉戴著學士帽,兩個笑臉在休息。 有大小和質地的差異。


全毛皮笑臉 - 學生有 7 厘米和 8 厘米的尺寸。

一個由組合材料製成的娃娃,表面光滑。

兩個可愛的太陽:毛茸茸的和光滑的臉。

該視頻將以最佳方式展示該系列。


 

スマートスマイル大学院生

5つの笑顔のミニコレクション。卒業式のちょっとしたプレゼント。
頭が良く毛むくじゃらの友達が 5 人います。 ポケットサンのように明るく元気!
3 つのスマイル が独身の帽子をかぶっており、2 つの人形が休んでいます。
サイズや質感に個体差があります。

完全に毛皮のスマイル フェイス - 学生 7 cm と 8 cm。
なめらかな顔立ちの複合素材のスマイル 。

2 つの太陽: 毛皮と滑らかな顔。

ビデオは、コレクションを最良の方法で紹介します。



Shop  on English -  https://en.pinkoi.com/store/pillowsrollanda


No comments:

Post a Comment